Mart
12 Cuma

OYUNLARIN GÜCÜ ADINA!

Cum, 12 Mart 2021 (20:00 - 23:00) 3 Saat
Online Etkinlik: (Zoom, Skype, Google Meet, Teams vb.)





Hakkınızda Kısa Bilgi

Okullar Yokken Oyunlar Vardı!..

Ercan Altuğ YILMAZ

Öğretmenler – Eğitmenler – Teknologlar ve Öğretim Tasarımı Çalışmalarında bulunan herkes için ” OYUNLARIN GÜCÜ ADINA ” diyoruz.

Oyunlaştırma (Gamification) ilk olarak oyunu genel hatlarıyla anlatan, tartışan ve ilgili kavramlar ve teoriler hakkında düşündüren bir eğitim olarak başlar.

Ardından oyun elementleri, mekanikleri, bileşenleri ve dinamikleri ile oyun ve oyunlaştırma arasındaki bağlantıyı kurmaya çalışarak kavramı oluşturan psikolojik ve teorik altyapıyı vermeye çalışır.

Sonrasında katılımcıları oyunlaştırma tasarımına doğru uygulamaya yönelik etkinliklerle uğraştırırken oyunların ve oyunlaştırmanın eğitimde nasıl kullanılabileceğine dair hem fiziksel hem de dijital örneklerle donatan bir eğitimdir.

Katılımcılar oyunlaştırma kavramını ve onu çevreleyen unsurları öğrenirken, çeşitli etkinliklerle de öğrendiklerini uygulayabilecekleri ortamlara sahip olurlar.

Oyun, oyun türleri, oyun tabanlı çözümler ve oyunlaştırma tanımları.

Oyuncu Çeşitleri (Marczewski oyuncu tipleri)

Ödül Çeşitleri (SAPS Ödüllendirme modeli)

Motivasyon Çeşitleri ( İçsel/Dışsal motivasyon-Self Determination Theory)

Oyunda Akış (Csikszentmihalyi‘s Game Flow)

Oyunlaştırma Modelleri (D6, Octalysis, Hook…)

Oyunlaştırma Örnekleri (Ders Planları vb.)

Oyunlaştırmanın Geleceği. (IOT, VR, AR, MR..)


Kimler İçin?

Oyunlaştırma eğitimi özellikle;
Farklı branşlardan öğretmenlerin,
Kurumsal firmaların insan kaynakları departmanlarında çalışan ve yetişkin öğreniminde aktif rol alan eğitmenlerin,
Bankaların eğitim departmanlarında çalışan eğitmenlerin,
Eğitim teknolojileri ile ilgilenen teknologların,
Farklı alanlarda öğretim tasarımı çalışmalarında bulunan kişilerin,
Eğitim kurum/kuruluşlarında veya şirketlerin uzaktan eğitim departmanlarında çalışan personelin yararlanabileceği şekilde tasarlanmış olup, şirketlere özel olarak da (yeterli sayı tamamlandığında) verilebilir.


 Neler Öğreneceksiniz?

Katılımcılar;
Oyunun, oyunlaştırmanın, oyun temelli öğrenmenin tanımını yapabilir,
Oyun sektörü hakkında genel bilgiye sahip olur,
Oyunlaştırmanın psikolojik ve teorik altyapısını inceler,
Oyunları oluşturan elementleri, mekanikleri, dinamikleri, bileşenleri listeleyebilir,
Oyunlaştırma tasarımı yapabilir,
Eğitim ve öğretim için oyunlaştırma ortamları oluşturabilir,
Oyun temelli öğrenmeye dayalı öğretim planları oluşturabilir.


Ercan Altuğ YILMAZ Kimdir?

Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra Netron, Bilgeadam ve Turkcell Akademi’de 10 yılı aşkın süre dijital eğitim teknolojileri üzerine çalıştı. Bu süreçte oyun tabanlı ve oyunlaştırılmış birçok ödüllü eğitim projesini hayata geçirdi.

Ercan Altuğ Yılmaz halen Bahçeşehir Üniversitesi, Yeditepe Üniversitesi, Beykoz Üniversitesi ve ITUSEM, BAUSEM gibi kurumlarda Oyun Tasarımı ve Oyunlaştırma dersleri vermekte. Gamification Meetup ve Gamification Hackathon adlarıyla oyunlaştırma adına birçok etkinlik düzenlemektedir. Aktif olarak girişim merkezleri Startershub, Workinton, KWORKS, Impact Hub, İTÜ Magnet gibi kuluçka merkezlerinde mentorluk yapmaktadır. Şu anda dijitalleşme, dijital eğitim ve iletişim sistemleri, yeni nesil motivasyon, oyun tasarımı, oyunlaştırma, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gibi konularda eğitim ve seminerler verip, kurumlara danışmanlık yapmaktadır. Herkes için Oyunlaştırma; İş’te Oyunlaştırma ve Oyunların Gücü Adına olmak üzere üç adet kitabı bulunmaktadır.

Dünyadan seçkin oyun tasarımcısı ve oyunlaştırma uzmanlarının yer aldığı GamFed Uluslararası Oyunlaştırma Federasyonu’nun Türkiye temsilcisidir. GWC16 Gamification World Congress Madrid, Gamification Europe Brighton UK, Gamicon New Orleans USA, Gamilearn Barcelona gibi 10’dan fazla ülkede oyunlaştırma konferanslarından davet alarak sunum yapan ilk ve tek Türk’tür.


Zeynep AYDIN Kimdir?

Zeynep Aydın, Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenliği bölümünden 2016 mezun olmuş, Gaziantep Üniversitesi Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı’nda yüksek lisans ve doktorasını tamamlamıştır. Halen Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı bir okulda matematik öğretmeni olarak görev yapmaktadır. “Eğitimde Oyunlaştırma”, “Yaratıcılık ve Yaratıcı Düşünme”, “Aktif Öğrenme”, “Öğrenmeye Yönelik İnanç” ve “Otantik Öğrenme” konularında kitap bölümleri, ulusal ve uluslararası çalışmaları bulunmaktadır.

 

Bilet Bilgileri

Oyunların Gücü Adına

140.00 ₺

Biletler Tükendi.

Etkinlik Takvimi

Cuma, 12 Mart 2021

20:00 - 23:00  3 Saat
Geçmiş Etkinlik

Yorum Ekle

Ercan Altuğ YILMAZ
Gamfed Türkiye Kurucusu / Oyunlaştırma Lİderi / Öğretim Görevlisi / Keynote Speaker

Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra Netron, Bilgeadam ve Turkcell Akademi'de 10 yılı aşkın süre dijital eğitim teknolojileri üzerine çalıştı. Bu süreçte oyun tabanlı ve oyunlaştırılmış birçok ödüllü eğitim projesini hayata geçirdi. Ercan Altuğ Yılmaz halen Bahçeşehir Üniversitesi, Yeditepe Üniversitesi, Beykoz Üniversitesi ve ITUSEM, BAUSEM gibi kurumlarda Oyun Tasarımı ve Oyunlaştırma dersleri vermekte. Gamification Meetup ve Gamification Hackathon adlarıyla oyunlaştırma adına birçok etkinlik düzenlemektedir. Aktif olarak girişim merkezleri Startershub, Workinton, KWORKS, Impact Hub, İTÜ Magnet gibi kuluçka merkezlerinde mentorluk yapmaktadır. Şu anda dijitalleşme, dijital eğitim ve iletişim sistemleri, yeni nesil motivasyon, oyun tasarımı, oyunlaştırma, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gibi konularda eğitim ve seminerler verip, kurumlara danışmanlık yapmaktadır. Herkes için Oyunlaştırma; İş'te Oyunlaştırma ve Oyunların Gücü Adına olmak üzere üç adet kitabı bulunmaktadır. Dünyadan seçkin oyun tasarımcısı ve oyunlaştırma uzmanlarının yer aldığı GamFed Uluslararası Oyunlaştırma Federasyonu'nun Türkiye temsilcisidir. GWC16 Gamification World Congress Madrid, Gamification Europe Brighton UK, Gamicon New Orleans USA, Gamilearn Barcelona gibi 10'dan fazla ülkede oyunlaştırma konferanslarından davet alarak sunum yapan ilk ve tek Türk’tür.

Mail gönderme başarılı

Posta gönderilemedi

Lütfen boş kısma bilgileri girin